ledig fredag

idag är man ledig då. fast inte sov jag länge ändå, neeejdå. kunde inte sova, och inte nog med det var jag tvungen att öppna dörren åt min katt som tydligen kände sig ensam. så han hoppa upp i sängen och mööös en stund.
nu sitter vi här, katten och jag asså. idag ska jag ägna min dag helt åt att plugga, och ut och springa lite senare.
   hoppas jag följer det schemat.. ^^

nationella i matte igår, gick rätt åt helvete. aja, får väl skärpa mig tilll c-delen.
ensam hemma är man också, skönt. fast lite tråkigt när inte ens mormor är hemma i huset bredvid. dom är uppe i lofsdalen, och arne har gått och ramlat när de åkte skidor. aaaajaj inte bra. han är tydligen jätteont och igårkväll kunde han inte ligga ner, så han satt upp hela natten = ingen sömn.
   hoppas de orkar köra hem!

nu ska jag nog gå ner och fixa lite mat åt min kisskatt och mig :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0