redan fredag :D

solig fredageftermiddag och en helg med slutspel att vänta. går det att klaga?

   självklart inte!

men arg är jag, ändå (a) för har precis fått reda på att jag inte kommer få en läkarundersökning förrän om 6 MÅNADER. men hallå?! tror dom inte jag har nåt jävla liv ellleeeer?????!!! cp ...  som tur har jag en grymt snäll sjukgymnast som ska göra så gott han kan för att få det tidigare. för om jag sen ska operera mig så kommer det ta lång tid också. fan, varför nu? jag ska ju börja elitidrott till hösten ... suck ^^
    OCH INTE NOG MED DET så åkte jag moppe till skolan, mycket trevligt, tills jag kommer till skolan och två snutar står där :o men hallå, vilken panik jag fick då ^^ brudpolisen kom fram till mig och ville se mitt körkort. oooups ... det hade man ju inte med sig. första gången jag inte har med det, seriöst, så typiskt! men dessutom har man ju lärt sig att man inte ens behöver ha med sig det när man är ute och kör, vilket jag iåförsig tycker låter konstigt. men chill blev det sen när typ ingen hade med sig körkortet av de som kom, så vafan vi hade rätt haha.

veckan har rullat på fort. nationella i onsdags, kollade på föreställning idag, och idag var det som vanligt. bilden var rolig, vi håller på med våra fasader.

nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag åka och heja på mina tjejer när vi spelar slutspel! PUSS OCH KRAM!


Kommentarer
Postat av: JAG

asså jag menade att vi kollade på föreställning igår!!

2008-04-18 @ 16:04:05
Postat av: Anna

haha jadu jessica, man får ju sig ett gott skratt när man läser detta! xD
oturs dag eller vad?
mats är bäst :)

2008-04-18 @ 17:25:16
URL: http://alfmina.blogg.se
Postat av: jag

hahaha, visst är det så x)

2008-04-20 @ 10:57:39
URL: http://chessicaa.blogg.se
Postat av: jag

hahaha, visst är det så x)

2008-04-20 @ 10:58:52
URL: http://chessicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0