sista dan på den här veckan, najs

fredag, hääärligt!
och blir man bara inte enormt lycklig av det här vädret?
jo.  :D

idag har dagen faktiskt varit helnajs, har saknat bilden *aaw* va kul att bygga på lilla huset igen haha.
men SO:n var nog klockrenast av allt, roligare än roligast kan man ha ibland :D eller hur tjejer? hihi. aja, freakade som vi är så tog vi oss igenom lektionen, trots tillsägelser från thomas *favoritlärare* haha.

när jag kom hem tog jag en glass och satte mig på verandan. myyyys. (tog en brownie innan glassen också, men ssch.. säg inte. jag är tjock -.- ) jag längtar till sommaren!


nathalie, älskade vän. varför ska det hända dig, du underbara människa! jag finns här för dig, alla finns här för dig. du ska inte gå igenom det här ensam, aldrig någonsin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0