slutspelshelg!

godmorgon! :)

vilken härlig dag, lalalala! inte ett moln på himlen. jag tog mina skolböcker och gick ut i solen och satte mig, önskade få lite färg, men haha. dream on så att säga :p
den här helgen har helt bestått utav handboll. i fredags började slutspelet. mina tjejer spelade mot västerås, och vann! med typ .. har ingen aning. men västerås kom iaf inte upp till tvåsiffrigt :O
    det betydde kvartsfinal mot GT/76 igår, lördag, och efter en grymt spännande match vann vi med en boll! jag har nog aldrig skrikit så mycket under en match, speciellt på domarna hoho. anyway, då återstod semin mot Irsta. den började lite hackigt med underläge, men efter lika i paus så kändes det säkrare. i slutet av matchen hade vi övertaget och dom kunde känna sig besegrade tycker jag allt. vinst med 5 eller nåt sånt.

SÅ IDAG ÄR DET FINAL MOT SKURU I ERIKSDALSHALLEN!
jag har aldrig varit i final, och spelat där. iåförsig spelar jag inte nu,
men det är coolt ändå att få vara med om det. fast från sidan.

dessutom har jag hur mycket plugg som helst som jag måste ta tag i när jag kommer hem ikväll. ^^

Kommentarer
Postat av: malinus

Hehe, jag har också tagit med mina böcker ut i solen :) Har dock inte heller fått någon färg att skyta om :/

2008-04-20 @ 15:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0