bit ihop,

är påväg och ska käka kinamat med mina syskon. sen äre brännboll med damsektionen. shit, jag hatar brännboll.... det har ösregnat i stort sätt HELA dan, så nu ska det självklart bli fint väder. aja, det blir säkert bra.

satsade med jullan idag, det är härligt att se dig så glad :D du skulle sett minen på ditt ansikte när du berättade vad mats hade sagt : "nu ser vi ljuset" fan va kul vännen! det är inte långt kvar till januari :D :D :D hihi.


gooosh, vissa människor förstår jag mig inte på. anyway, nu ska jag dra mig ner mot Kina. ^^
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Sarah

tack sötnos! ses ikväll :) <3

2008-08-29 @ 16:45:53
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Julia

nej några få månader nu ju:D

2008-08-30 @ 09:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0