det är för tidigt

sovmorgon till halv elva.. skulle minst ha sovit till nio iaf. men så blir man ju alltid väckt en&enhalvtimme för tidigt... av en telefon som ringer. först blev jag inte arg, men sen när det visade sig att personen i fråga hade ringt fel blev jag tröttarg... jag vill sova!! wellwell...

igår fick jag reda på att min käre gamle tränare läser min blogg, så nu tycker jag att alla ställer sig upp, vinkar och säger "HEJ JANNE!" :D
   anyway... igår efter skolan åkte jag in till stan och skulle träffa min logoped. tydligen ska jag vara med i nån tonårsgrupp med andra ungdomar som stammar, så jag och 7 andra spelade bowling igår dårå.. det var första gången så det skulle vara lite chill och vi skulle typ lära känna varandra bara. det var rätt nice, och jag vann på våran bana.. låg sist, men sen gick jag om alla ;) yeaaay...
   aja skitsamma.. kom tillbaka till märsta vid typ 6 & då hade min snälla syster köpt sallad till mig som jag skulle äta innan träningen. åkte upp till hallen på en gång,käkade & bytte om. klockan 7 så skulle vi ha avslutningsfika för Hasse, min gamla tränare. ja det blev fika, och lite tacktal. över på en kvart? kändes lite konstigt det också, för när man tänkte tillbaka på när mina andra tränare slutade... nej nu ska vi inte gå in på det.
   efter det gick jag ner till laget som var i gymmet, så gymma jag lite. sen kollade på början av herrarnas match & sen hade vi handbollsträning. det gick inge bra... armen tog emot & sen kom nästa bakslag.. jag låg däckad halva träningen. På slutet ställde jag mig upp, började kallsvettas & sen körde jag fysen. så jag inte skulle känna mig helt asdålig. menmen... sen åkte jag hem, åt en banan, snackade med syskonen, duschade och gick och la mig.

idag har vi bara två lektioner i engelska, sen slutar vi. då ska jag och julia till sats. måste verkligen ha hjälp av mats, för nu känns båda min axlar som... jag vet inte. men bra är det inte.
  ikväll ska vi typ spela brännboll med damerna och a-flick.. kuul ^^ sen kommer hampus. om vi kommer hem hit förstås..

nu ska jag käka frulle, är typ sååååå hungrig. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0