helg!

ja, vad ska man säga.. gårdagskvällen var rolig, mycket rolig. jag, tillsammans med JC kollade på en mycket intressant herrmatch :) ruuligt hade vi iaf hihi...JJC is in tha hus, :) och ja, för övrigt vann Skånelas herrar med 33-32 mot BK46..

till något helt annat, nästan... IDAG HAR JAG SPELAT MATCHER! wohoooooo... :D första gången sen i januari. gosh! hihi. taggad var jag & börja matchen fick jag. shit blev helt paff... vänsterkant here i come hihi.. jag blev ju ganska trött, var lite förkyld också. men tre eller fyra mål blev det :D andra matchen spelade jag inte lika mycket, och dessutom kände jag för mycket i axeln så jag valde att gå av. kanske klokt, vet ej.. iaf resultat i juniormatchen (skånela-enköping) : 37-21 till oss såklart.. och mot enköpings damer vann vi också: 33-24. jaja, skönt och grymt kul att få spela match igen! och träffade amanda gjorde jag också. inte lång stund, men ja... kramar räcker länge (A)
   dessutom fick man ju sin tränare att asgarva i bilen på vägen hem, med hjälp av "kor-i-poolen"-historien :P ojoj....

nu sitter jag här, skulle ha åkt med fridanna till stan, men hann inte med tåget. kan vara skönt att bara vara hemma också, sitta i soffan och softa gärnet.. (A) imorrn har jag väl inget på programmet direkt.. och på måndag börjar skolan (på riktigt ?) iaf.. träningar i skolan: mån, tis, ons, fre -morgon. torsdag eftermiddag & ibland tisdag :p haha ja.. skönt att man tycker om att träna då woho.

nu ska jag gå in och snacka skit med min älskade mormor.. :D

((all cred till mitt kära lag, Skånela DJ <3<3<3<3<3<3<3<3))

Kommentarer
Postat av: julia

jjc :D grymmasteeeeeeee

2008-08-23 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0