idag

idag har jag varit på sats och tränat. sprang på det där löpbandet för första gången ever, riktigt najs. men jobbigt ^^ men det ska det ju vara. sen var min skjuts borta i barkaby så jag gick in på willys& ringde lite senare arne så han hämtade mig. sen var jag inne hos mormor och arne och löste lite korsord och spelade kort :) sen gick jag hem för att de skulle byta om och göra sig ordning för fest i brunnby. dit skulle johan & madde också, och det var typ pirat-tema så därför var de utklädda till pirater + att de hade gjort om tandemcykeln (fyra cyklar i en, så det blir tydligen en fyrcykel) här i byn, till ett piratskepp. kanoner, trasiga segel och självklart döskallar :) om jag var otydlig så hade de alltså byggt som ett skepp runt de där cyklarna, som de sen cyklade med till brunnby. några från pitan var också här, och de hade byggt värsta skeppet de med, som de drog istället. roligt var det att se när de åkte iväg. vi filmade och jag tog kort. mami och papi stannade hemma ikväll, istället för att gå på den festen. så ikväll ska vi ha myspys eftersom jenny är hemma också.
    och ja.... jenny och jag var precis ute och körde utanfö gården :D alltså móa körde ju haha. det var fett med läskigt, speciellt i början, sen var det riktigt roligt hihi. så nu är jag iaf igång woho haha. fast nu kommer jag ju åka bort i en vecka, så jag kommer säkert ha glömt det :(... aja.....

dessutom var vi till farmor och farfar och träffade dem idag. jag kramade farfar och ja..... han är bara skinn & ben. han hade verkligen kulmage förut, nu måste han ha hängslen för att inte tappa byxorna... och farmor är liten hon med, och konkar runt på rin rullator. det är jobbigt att se hur det har blivit med dem, men jag var jätteglad över att träffa dem. och de var riktigt glada idag, speciellt farfar som skojade runt som han brukar göra. :) världens sötaste och bästa farmor och farfar <3

imorgon åker jag och jag är jättenervös.......

Kommentarer
Postat av: Anna

vadå första gången ever? :o du och jag har ju sprungit på det bandet ju :o

ha det så kul nu, och tänk inte för mycket på mig, hihi!

2008-08-02 @ 18:56:11
Postat av: jessica

jo men jag mena springa-springa. jag blev helt slut. vi latjade bara lite ;) hihi. jag ska försöka....

2008-08-02 @ 22:20:52
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0