dan före dopparedan.. :D

imorgon är det julafton!! längtar tihi.

igår och idag har jag varit med hampus :) igår åkte vi på bio, och hade mys. sen öppnade vi en av våra julklappar vi har gett varandra. jag fick en parfym tihi. idag åkte jag med honom till stinsen (när han skulle köpa julklapp till mig) jag gick åt ett håll, han åt ett annat. jag hittade en klänning, en kjol, och två t-shirtar till pappa i julklapp från mormor och arne :p apropå julklappar så fick jag panik eftersom jag insåg att den andra julklappen till min syster från mig, var lixom... den existerade inte. :p visserligen är det rätt fixat nu hoppas jag, men ändå (a)

nu ska jag lägga mig och läsa en bok, sen ska jag sova gott innan julisafton :) wiie! saknar mina kära vänner btw<3

GOD JUL SÅ LÄNGE


det känns som att jag är den enda i hela världen med detta jobbiga problem.... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0