onsdag

bara två dagar kvar att jobba, skönt.
  i måndags kom min pojke hem på kvällen, (han hade varit på landet). och eftersom han skulle tillbaka på tisdagen så tillbringade han kvällen med mig, vilket uppskattades. :)

idag efter jobbet hämtade jag charlotte, och vi badade och solade här hemma hos mig. mys. sen tog vi oss en träningsrunda, det gick väl bra. alltid roligare att träna när man har nån vid sidan, speciellt charlotte. mihi :)

anyway, min data är paj :(:(:( går inte att starta....... måste lämna in den imorgon.
    jag längtar iaf till fredag <3 julia&frida kommer hem, och vi ska ha tjejkväll tsm med anipani. ska bli riktigt trevligt<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0