you guys make my day

jag har haft the best days med julia, frida och anna. :)

i fredags åkte jag och hämtade anna efter jobbet, vi åkte till coop och handlade bara godsaker. Det var ruskigt kul, för vi flummade gärnet. :D sen åkte vi hem till mig och tog det lugnt. pappa hade dammsugit poolen & mamma hade sopat och gjort rent runt poolen och i poolhuset för våran skull. thanks :) Vid sex kom julia och frida. Vi gick upp i mitt rum och snackade lite om allt möjligt, sen gick vi ut i poolhuset och dukade. Vi fick grillat till middag. Det var mums. Mycket hade vi att prata om och skratt blev det. :) klockan nio gick vi in och kollade på tur&retur på teve. haha. gulllig film :) och typ en massa gott hade vi, glass till efterrätt ja tack! :) sen så självklart gick vi ut och badade. frida som hade suttit och sagt att hon skulle banga, var såklart först i. Vi badade ett tag och tog en massa kort, sen gick vi upp på rummet och pratade tills vi släckte och jag & frida somna på en gång.
i går började vi dagen med singstar, jag och frida vann :D ... ja, de andra vann andra gången menmen :p sen skulle vi spela guitar hero med två gitarren, men tji fick vi. det gick typ inte :o så vi fick nybakta bullar istället, och efter det bestämde vi oss för att bada igen. Det va najs, och kort tog vi då med. (som vanligt höhö)

Tjejerna åkte hem vid fyra, och då hade vi bestämt att vi skulle träffas på kvällen för att åka moppe. Och det gjorde vi, en tur till sigtuna blev det & glass på våfflan. Sen åkte vi runt där innan vi begav oss mot Märsta, och hamnade sen en stund på våran gamla skola Ekilla. Jaa, tiden går fort och i höst börjar vi på gymnasiet. Jag satt och tänkte på det när vi åkte hem från Sigtuna, när jag hade Julia & Frida som åkte framför mig och anna som satt bakpå. Jag kände mig lycklig typ, för att det är vi. Vi fyra. Och vi kommer gå tillsammans på gymnasiet, i tre år! och sen slutligen ta studenten tillsammans. vi fyra <3

Det har iaf varit en superkul helg :D och det kommer göras om många gånger! Anna åker till Thai imorgon :( kommer sakna dig <3


Kommentarer
Postat av: julia

TACK för dagarna!<3 vi fyra nu, fyyy va bra!!

2008-07-20 @ 12:17:33
URL: http://julianielsen.blogg.se/
Postat av: Anna Lincoln

TACK FÖR ALLT! :) jag älskar er tjejer! och jag kommer sakna er såååå mycket :( <3

2008-07-20 @ 19:53:22
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: Anonym

extrem dålig uppdatering här på ett tag va? HAHHA MISS YOU<3

2008-07-27 @ 20:39:13
Postat av: Julia

förra inlägget var från din chulia ;)

2008-07-27 @ 20:39:45
Postat av: Anna

haha jag haller med jullan, dalig uppdatering jessica :o haha!

2008-07-28 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0