borta bra men hemma ändå bäst

hemma igen. har varit skönt, men rätt långtråkigt, uppe i lofsdalen. kom upp i torsdags runt halv elva på kvällen, så det blev bara lite tv-tittande sen ner i säng. fredagen gick vi fram till bystugan där det var midsommarstång och hela baletten. jordgubbstårtan var iaf god. när alla små barn dansade så kände jag att jag också vill vara liten igen. allt var så mycket lättare och roligare då. och dessutom var man ju sjudundrande sööööt :)
    fredag så åt vi jättegod lunch på lisas bod, och sen blev det minigolf :) dessutom var vi ute och gick mycket, fint väder & fina kort blev det. lite senare tog jag mig en löprunda, och drog igenom mitt rehabprogram. det var välbehövligt eftersom jag åt som en häst dan innan .. ouufff asså.. apropå rehab, asså axeln har känts fett bra under några dagar. fick bara ont lite igår när jag skulle ta på mig tröjan, men annars bra ju. i'm happpyyy :D och nu ska jag börja satsa med chullan också, wiiie even more happy hihi.
   imorrn börjar jag jobba. och så är det visst en herre som fyller sjutton också. najs :)

talk to you later folks

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahaha yes chullan&chesssan ska börja satsa, wiihooo:D

2008-06-22 @ 22:46:10
URL: http://julianielsen.blogg.se/
Postat av: Julia

okej.. nu var det ett tag sen det uppdaterades här tkr jag.. ;)

2008-06-26 @ 20:19:15
URL: http://julianielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0