dagen

har väl inte varit den bästa på länge, men såna dagar finns ju också. har suttit framför teven och glott sönder mina vänner-DVDskivor ännu en gång. det kommer det bli mycket av i sommar kan jag lova.
   har dessutom tränat, denna dag med damlaget. vi hade fys, jobbigt. och efter det yoga. jag är inte den smidigaste kan jag säga om den saken.

och just nu känner jag ingen glädje alls. sverige har precis förlorat en ren jävla skitmatch mot ryssland, och är ute ut em. imorgon åker jag till lofsdalen, själv med mina föräldrar. inte vad jag hade räknat med, så det här känns väldigt lame. och ja .. lite annat stuff.
wellwell, godnatt. sov gott, det ska jag försöka göra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0