förlåt, uppdateringen har varit sugande

well, det var ett tag sen jag vet. i'm sorry. om det nu är nån som läser denna blogg haha.

anyway börjar väl från ruta ett.
måndag: första dan på jobbet. lite stressande & förvirrande. aja, får hålla ut i tre veckor nudå, men pengar blire ju. sen vare träning & sen vare och grattis hampe pampe som fyllde 17 år :) han fick ju presenter dårå. & btw, jag och chullan kom på att vi ska minsann spendera tid tillsammans och göra ett djur :D haha. yes, we are very strange people, men våran maskot måste bli himla bra .... hihi
tisdag: jobb, jobb, jobbigt! men aja... jag jobbar för rasterna kan jag säga. sen sats med mats höhö. det gick bra, träna på som fan. träning på kvällen.
onsdag: jobb. var helt körd den dagen... & löpträning på kvällen. heeelt slutkörd. sen hem till hampus & kolla första halvlek på fotbollen, sen blev det till att brumma hemåt. däcka typ direkt & sov så gott såå..
torsdag, IDAG: det har varit fetans lungt på jobbet, till&med så att vi fick bara städa i en timme typ innan vi äntligen fick lunch. det var übergott med lunch kan jag säga. trött som fan & jag har bara jobbat 4 dar :( pallar inte upp på mornarna.. aja, sats efter. det var väl drygt, ville bara hem.. sssch, men jag gjorde inte färdigt hela programmet. sen kom jag hem och ringde mia (btw, shit va jag hatar att prata, telefonskräck number 1). men det gick bra. men jag hoppas jag & charlotte kan komma ner till partille, det skulle vara så roligt!!! och umgås med jullanbullan också :) hihi. träning på kvällen idag & sen picknickmys efteråt med laget hihi. cosy yes! high five på det charlotte ;)
    om jag har glömt nåt, sorry. men jag är trött & ska fanimej sova bums. spanien leder i fotbollen mot ryssland. hejar faktiskt på ryssland, skulle va roligt om de gick till final. anyway, good night sleep tight .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0