kuligt sommarlovsväder ^^... NOT

idag vaknade jag, och ville helst inte gå upp.. men till sats skulle man. var där och tränade, det gick faktiskt väldigt bra. mats blev lite bitter när jag sa att jag inte hade ökat vikten på nån övning, så det fick jag göra också. men det gick ju helt enkelt strålande. sen skulle han då mobilisera min axel (herregud jag vet inte ens vad det ordet betyder), det gjorde inte lika ont som vanligt. jippi, kanske gör tabletterna nytta iaf! antiinflammatoriskt you know.

sen gick jag till ÖB, för jag skulle köpa en ram. först råkade jag självklart ut för några såna där som gör reklam för telefoner. otrevlig var jag kände jag, men vafan, pallade inte med dom asså. haha. väl inte på ÖB blev jag kär i en talva (egentligen två). den ena som jag bara MÅSTE ha var ganska avlång och hade typ 8 bilder med döskallar (lite marilyn monroe-stuk, med olika färger på varje bild) jag blev käär! sen var den en micket vacker tavla på the king Elvis :D var nära på att köpa båda två, men asså ... svårt att ta på moppen? ja!
     resten av dagen har jag bara suttit under en filt och tittat på vänner, ätit lunch och glass! tonight blir det träning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0