nu är det slut ..

slut på det roliga? nja .. skulle väl inte kalla det så riktigt. efter tre långa, men rätt snabba, år är det aldrig mer Ekilla. både sorgligt och skönt. alla shysta lärare man har lärt kännat, och lärt sig mycket av lämnar man. och alla classmates och andra vänner som man träffat varje dag i tre år .. försvinner de med. några kanske man inte träffar överhuvudtaget mer. svårt att tänka sig, men så är det. nu väntar ett skönt sommarlov, innan man ska börja på gymnasiet. (?) asså var tar all tid vägen? det går så jävla fort.

balen igår var iaf suverän. började lite segt, men sen släppte vi bara loss. det var roligt att få umgås med alla en sista gång. riktigt roligt måste jag säga. och alla var så fina dessutom! sentimentaliteten kommer nog riktigt om nån dag ..

idag var det som sagt skolavslutning, och den rulla på bra. många duktiga musiker finns det bland alla idioter :P höhö. iaf när vi kom hem tog vi en fika, sen blev det typ en powernap för mig. när jag vakna var jag sugen på shopping och nya jeans så jag och min syster tog en tripp till Väsby Centrum. det blev ett par jeans, ett linne och nån .. ja tröja typ. och en kjol till mamma ofcourse :) höhö. nu snart ska jag börja göra mig iordning, klockan sju är det middag med min käraste klass. <3

hoppas ni får det bäst där borta i grekland julia, frida och amanda. en vecka utan er IGEN. glöm aldrig att i love you guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0