fredageftermiddag - snart är det skola igen ...

röntgen gick bra, fast det var grymt läskigt när de körde in mig i den där jävla tunneln... men som tur var hade jag green day i öronen. (inte för att det hördes så värst mycket hög musik, när den där apparaten drog igång. asså det lät ljud som en dålig gammal skräckfilm) ett tag fick jag svårt att andas, och fick därför lite panik, men den gick snabbt över. så nu hoppas jag att jag får reda på om det är något fel på måndag, om han har tid att ringa. annars måste jag vänta till måndagen efter, suuuuck ... 
menmen, jag och mamma träffade annas trevliga mamma solveig också. en mycket trevlig prick det där, haha. sen for vi till märsta centrum och träffades mammas gamla jobbarpolare på banken, och fixade en internetkod till mig. så tog vi en korv, och köpte två tunikor till mig på mode stop. woho.

nu har jag precis kommit in från en löparrunda, som gick riktigt hyffsat tycker jag ändå. så ska jag bara in i duschen, och sen drar vi upp till eurostop. pappa ska ha kläder till helgen, så jag ska hänka och vara lite smakråd. ska nog köpa en jacka jag har spanat in också, suck pengarna bara rasslar asså... ^^ 
      till något helt annat: årets första grillning ikväll, och årets första moppetur blir det nog också hihi. fan va skoj, och vårkänslor som baara den!

puss och kram, ha en superdupermysig kväll!
j.

Kommentarer
Postat av: Anna

oj det där måste vara någon annan annas mamma? xD
skönt att det gick bra tillslut med röntgen :)
och våren börjar närma sig, wiihooo!

2008-03-28 @ 21:39:37
URL: http://alfmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0