idag..

måndag igen, trööööögt att komma upp -.- lite skoltrött är man ju ^^
this were the day... jag och anna skulle ha egen lektion på gympan!! woooho :o maaow, det blev först och främst liggande pepparkakskull, woho va roligt. sen handboll :P ja, det verkade uppskattas lite iaf (a)
btw så träffade jag julia och frida idag, skoja inte va glad jag bleeev! och grattis på dig pärlan min förresten, chulia<3
efter svenskan sa ramona att hon va stolt över mig hihi. ett litet skutt i magen, (jag hade pratat inför klassen,) och jag fick MVG på läsförståelsen, nationella. wiiiie!

wellwell, dagen har rullat på. och så har jag ju satsat med anna. haha, wie det va kul och mycket oseriöst! :D haha. så grymt roliga vi är ibland :p maha. 
   väl hemma hade jag fått en kallelse till elitidrottsprogrammet. på intervju och provträning. :o deänajs!


jaja, nu ska jag plugga lite till. sen ska jag på träning, puss på er, mina få läsare ^^ :)
 j...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0