meh åh :p

godmorgon!
well ja, idag var det tänkt att det var sovmorgon för min del, men när man har en mes till katt så är det väldigt svårt. kvart i sju stod han utanför min dörr och skrek på mig. jag struntade i det först, och fortsatte sova.. men grejen var att han slutade inte. tror inte han andades en enda gång knappt mellan sina jamanden, innan jag öppna dörren. då sprang han in i mitt rum, och när jag la mig i sängen igen så hoppade han upp och la sig tättätt intill min mage, och huvudet på min arm. han blir sådär när han är ensam(A)
    jag tänkte ligga en stund i sängen,och sen ut och springa. men det blåste så mycket så jag tänkte bara ut och köra på maskinen lite. men det sket man också i. jag är inte lika duktig som jag var i fredagsmorse ^^ fan jag måste skärpa mig höhö. men nu börjar vi träna iaf¨- i början kommer det nog gå segt, men det kommer ;) det får gå som det går helt enkelt.

nu är jag rätt hungrig, så ska väl ta mig lite frukost! sen är det skola, suck ^^
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0