regnig onsdag

nu har jag varit i hudding på undersökning.
   ouff ... asså vilken smärta. han viftade min arm hit och dit, och tröck lite varstans. ajaj säger jag bara. menmen. han vill att jag ska på magnetröntgen igen. den här gången med en kontrastvätska i axeln, så att man lättare kan se om det är det man befarar. om det är det så blir det troligen operation 26 augusti. Då kommer en amerikan hit, Steve nånting från Texas. Han är tydligen proffs på sånt där. och min skada är relativt ovanlig och ett intressant fall, därför ska amerikanen ta det. LIVE dessutom. typ inför publik och kameror tydligen (?) värsta greys anatomy-varning här va. haha. och btw, det är ikväll!
menmen, skönt att få lite svar på några frågar, och något att se fram emot 26 augusti som sagt. sen 6 månader rehab och efter det är jag fit for fight igen! woho :P men låång väg dit ..

ikväll är det löpning med laget då, och nu sitter jag och pluggar som en galning för att få färdigt mitt arbete i bilogin.
vi hörs, bye <3

Kommentarer
Postat av: julia

men skönt ändå att du gick en hyffast tidig tid! står vid din sida ..alltid

2008-05-14 @ 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0