sverige-korea ikväll

asssssssåååå bra slut på den här fittveckan? NEEEJ!!! zoltan talade in på min telefonsvarare och sa att röntgenbilderna inte visade nåt farligt, så jag kunde träna på som vanligt? VAFAN? jag kan ju inte ens skjuta med den där jävla fittarmen. asssåå ursäkta mig, men jag är så jävla sur. den här veckan har varit botten, och så kommer det här. ååååååååååååååååååååååhhhhh -.- ikväll ska jag iaf titta på sverige-korea i vikingahallen. bra match hoppas jag verkligen att det blir.
nu ska jag fanimej ut och springa, själv dessutom för en viss dam ville ju inte träna med mig idag. hm ... nåt glatt i min värld just nu? NEJ, skulle inte tro det.

HEJDÅ!  ..

Kommentarer
Postat av: du vet nog vem

hehe jo julia är alltid glad:D

2008-05-23 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0