underbar kväll!

jag är hemma från en helt awsum kväll med malin!
jag åkte till hennes stall and picked her up. fick träffa hennes söta häst också hihi (a) vi åkte hem till henne och så va vi i hennes rum. hon hade en massa gamla grejer uppe, från mellanstatiet, och från dagis (!) så vi satt och pratade en massa minnen :) det var jättekul!
    sen fick hon för sig att hon var sugen på godis. så vi tog våra moppar och drog till centrum, till godisbutiken (running rabbit?) det var typ ... stooort haha. malin handlade för typ .. hundring? ett kilo fick hon ihop iaf haha. typ dubbelt så mycket som jag. aja, är det fredagkväll så är det fan haha. så när vi varit där och gjort stan, så drog vi till mig och hämta guitar hero (ofcourse) hennes syrra hade glömt sina GH-spel hos malin, men tagit gitarren haha. så vi spela faktiskt "guitar hero, 80-tal" riktigt kul, visste inte ens att det fanns. vi ägde ju ;)
    efter en mycket god middag, och mycket trevligt gitarrspel från båda håll, gick vi ner och tittade på videor från vårt största fan: björn gustavsson! så grymt roligt! we love him <3
    dessutom när vi skulle åka (hon skulle med mig hem och låna vännerfilmer), visade hon värsta spökvideon. lite creapy va den faktiskt. och sen blev det moppetur i mörkret höhö.

riktigt mysigt var det malin! miss our days <3 14 år, hela 14 år med dig! du är one of a kind, jag kommer alltid älska dig :) <3<3

Kommentarer
Postat av: Anna

låter som en helgreat kväll :D

2008-05-03 @ 09:39:52
URL: http://alfmina.blogg.se
Postat av: malin

älskar dig muy mycket

2008-05-09 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0