yesterday all my trouble seemed so far away

förrigår var en riktigt roooooolig en! började med att det var try out i vikingahallen för våran del,och några spelare var inbjudna. för min del blev det såklart till att titta på, men men (A)
    julia kom senare till hallen och vi skjutsade först hem charlotte, sen bar det av till coop. där köpte vi bla bröd, godis och chips. dessutom provsmakade vi på olika ställen, favoriten var nästan potatissalladen med korv... eller äppelpaj? aja, sen när vi satt ute på parkeringen och åt godis så kom några hurtiga norskor och ville få med oss till sätunaparken och senare till pingstkyrkan på kvällen. det skulle tydligen bli en hel massa rrrröööj. haha. dom var trevligt, men försvann till slut. då satt jag och julia kvar på våra moppar :D det hann passera en hel del massa bilar faktiskt. men efter nån timme och en trasig backspegel på bilen bredvid så bar det iväg fort som *pipi* för oss. vi kom inte långt innan julia fick soppatorsk bredvid en polisbil vid rölyset. haha. vi fick helt enkelt åka hem till mig och hämta soppa :p sen lämna jag bruden :( och åkte för att hämta min pojkvän hihi. vi käka lite hemma hos mig, men sen bestämde vi oss för att ta oss en sväng till julia faktiskt :) ja tror hon uppskattade det, för hon var kanske liiiite ensam (A) det blev iaf en hellyckad och mysig kväll! THANK YOU alla inblandade :D hihi. men bojkotta den där eurovisionfinalen nästa år nästan ^^ hehe.

måndag, som vanligt typ :o förutom att moppen gick paj :(:(:( aja ... får hoppas att den snart är på benen <3 min pärla haha. imorrn är det sovmorgon, SKÖÖÖÖNT :D

SOV GOTT ALLIHOPA, OCH DRÖM OM MIG :) <3

Kommentarer
Postat av: julia

backspegeln va fan bäst:D och jo tack jag är väldigt glad över det trevliga sällskapet jag fick! :)

2008-05-27 @ 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0