reserv i flicksm

ja nuförtiden blir man ju petad från allting. tillochmed för dålig för aflick. okej, hur känns det? bra fråga, har inget riktigt bra svar. låt mig tänka lite till så...

grattis mina tjejer att ni gick vidare till steg 4 :) woho! that's great!

nu sitter jag här och pluggar till vårat IGU-prov. går det bra för någon med det? jag längtar inte till tisdag... fast ändå gör jag det, så att det blir något slut på det. man får lixom hoppas att det går bra ändå :P
för övrigt, vad har jag gjort idag? mjo, tänt ett ljus i ljusstaken MYS. + att jag fick äta min första lussebulle för iår, ännu mera mys (okej, det blev två). sen har jag tittat på handboll och pluggat :o uschuschusch. men ja den bästa pausen i ett pluggande man kan få är ju genom att titta på grey's och one tree hill :) yeeay.
dessutom träffade jag julia idag :) lillpites egna julia grahn för att smått citera janne ;)
det var kuligt. men ja, sen for hon hem till göteborg...

imorrn äre skola igen, som tur är så får jag lite sovmorgon. tack kära 93or haha ;)

Kommentarer
Postat av: J.

Äntligen.. hur mycket måste man retas för att bli nämnd i en blogg :)

2008-12-01 @ 20:31:36
Postat av: jessica

jag nämnde dig ju värsta mycket förut ju ;) tillägnade tillochmed inlägget till dig haha

2008-12-02 @ 12:33:42
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0