skola igen då

ja idag var det skola igen. måndag. morgon. började på sats, där det inte gick så bra alls. sjukgymnasten vill att jag ska till en läkare igen, jag däremot vill inte det. anyway, sen när jag går upp till skolan får jag reda på att stackars julia skulle vara hemma.. åååhh... en dag utan henne blev det idag. kändes ganska tomt :( men jag hade såklart frida ett tag, och sen skulle jag äta lunch med min pojkvän men så blev det inte.
    tyvärr får jag säkert klara mig utan julia imorgon med... det är väl en övning inför de två veckorna sen i februari jag ska stå ut :( usch... men ja, just nu lider jag med den underbara flickan.
  
träningen gick väl helt okej, men det känns bra. jag är glad :)
   imorgon är det lååång dag i skolan. slutar med sprint&spänsttester tydligen :o ojoj... ^^ :P

godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: julia

lilla vännen då<3 du ska veta att jag tänker på dig, du klarar de! :D

2008-11-03 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0