IVH Västerås - Skånela IF 21-21

lika blev det till slut.
   Vi kanske inte var råtaggade allihopa i början, men det kom. Det gjorde det verkligen, och jag tycker själv att vi spelade jättebra. Det var så skönt att känna så. Jag var tillochmed glad under hela matchen nästan, och ni som känner mig vet att det inte är min starka sida. Självklart måste jag jobba på mitt temperament mot domare, och ja... spelare också för den delen. Men det kommer, succesivt.
   1 poäng för oss blev det den där torsdagskvällen i Bombardierhallen. Precis efter var man ju väldigt besviken, och ska jag vara ärlig ville jag bara börja gråta nästan (hehe), eftersom vi tappade en hyffsad säker ledning på 5 bollar. Men jag har försökt se positivt på saken, Men ändå, det hade varit så jävla skönt med den där vinsten!

Men jag är stolt över mina tjejer! nästa gång tar vi dom helt <3 btw Zandra; you rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0