låt den rätte komma in

måste börja med en öppningskommentar som gör mig glad.
ett internskämt mellan mig & anna;

anna: jag har inte sett björn på ett tag, var är han, har han dött eller?
jag: nej han har skaffat körkort.
jag skrattar så fort jag tänker på det, en välbehövlig kommentar på alla gråa och trista dagar. :) <3

gick hem från skolan idag, mådde seriöst inte så bra idag. har mått dåligt hela helgen i stort sätt. känns rätt sugande men men :/
   apropå helgen... då var jag i piteå och spelade flick-sm steg 1. vi vann tre matcher och förlorade en. efter många om och men så visade det sig att vi kom tvåa i gruppen och gick därför vidare till steg 3. på natten sov jag på samma madrass som ida, och lubbe fick ta min enkelmadrass så att det inte skulle ta så stor plats i klassrummet. det blev inte mycket sömn den natten. jag gick ut vid två med täcke och kudde och la mig i ett hörn av korridoren. golvet var praktiskt taget SVINKALLT (inse fakta, vi var ju faktiskt i piteå) , så jag lånade fridas handduk som hängde utanför klassrummet och låg på, samtidigt som jag burrade in mig i täcket. lite sov jag väl antagligen. gick in igen vid sju, lubbe undrade vafan jag höll på med.. när jag kom in var det tyst, men så fort jag la mig igen och skulle sova en stund innan vi skulle upp, började en viss person snarka igen... jag undrade om det inte var bara för att jag var där som hon snarkade. aja anyway, det gick bra ändå. och flyga var skojigt, ^^

jag sa i början att jag har mått dåligt hela helgen. HELA helgen är att ta i, för i fredags hade jag det jättekul med mina tjejer i stan. jag, julia, frida, anna och denise åkte in, och på centralen mötte vi jenny. vi gick hela dagen och shoppade och fikade på café bellman. skönt väder, och mysigt sällskap. kan det bli bättre?
   at the end of the day åkte jenny hem till sig och vi andra kilade hemåt vi med. på kvällen var det herrmatch som vi tittade allihop på. det var ruligt, och matchen var det drag i. det är kul när det är mycket folk, så att man kan skrika hur mycket som helst utan att det hörs att det är än själv. haha. mycket bra :p tyvärr förlorade dom mot djurgården... var nog rätt många som hade lust att gå ner och drämma till domarna efter. men behärska sig måste man ^^ :)

grattis mina kissar på födelsedagen & grattis syster på namnsdagen <3

Kommentarer
Postat av: jullan

tack själv! det var mysigt<3

2008-10-06 @ 13:44:19
Postat av: Anna

haha bara för att våran kommentar var bäst! haha! :)

tack själv gumman, det var bäst i fredags! underbart :)<33

2008-10-06 @ 14:52:35
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0