skönt med ledigt

hade seeeeeeeeeen träning igår, och sen sov hampus hos mig. det var mysigt :) imorse skjutsade jag honom till stationen för han skulle åka med laget och köra paintball, sweeet ;) jag å andra sidan kunde inte hänka eftersom jag ska till logopeden snart..
   menmen, jag resterande dag har jag spenderat hemma framför "vänner" med en massa pluggande. hatar det!!!! fast att se på vänner är grymt mycket roligare förstås. :) och eftersom jag är världens bästa lillasyster, åkte jag ner till märsta och hyrde film åt min sjuka bror. han uppskattade det muy :)
  nu ska jag snart åka till logopeden och sen är det träning igen..

imorgon ska jag till stan med my girls, :) kommer bli mys <3 och på kvällen ska jag se på herrarna mot djurgården, woho. :D
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0