..

gick upp tjugo över sex, alldeles för trött för att vara uppe. menmen... gick till bussen vid tjugo över sju. träning i skolan kvart över 8. riktigt kul träning faktiskt. känns skönt att vara tillbaka ;) fast ja... efter träningen hade jag så ont så jag blev helt svag i hela kroppen. menmen, det är en annan historia :p
   fick mellanmål, satan va gott det var! hihi. sen, matte i en & en halv timme. då kom jullan efter ett träningspass på sats :D sen vare lunch, denna dag också med anna. :) tyvärr hade vi spanska, vi har tydligen fått en lärare nurå... aja, lika bra det. sen gick jag hem till älskling. eller jag fick skjuts av världens bästa viktor, på cykel hoho. det var kuligt. hemma hos hampus tittade jag på söta gamla kort när han var liten haha. :)
   gick med till hallen en stund, och sen åkte jag hem. då tog jag en löprunda, fett skönt. nu sitter jag här, ska ta en dusch och sen bara mysa ner mig i soffa eller säng (A)

ha det så bra ;)
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

vad är det där för tanke? såhär ska det låta "SPANSKA, WIHOO! FYFAN VAR ROLIGT!" xD

2008-09-08 @ 20:51:30
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0