godmorgon

sovmorgon till halv tio. ingen spanskalärare ännu ^^

igårkväll var jag på uttagning för Upplandslaget (juniorer).. det gick väl sådär. det märks att jag inte har spelat på ett tag, blir inte förvånad om jag inte kommer vidare efter igår ens... kanske skulle ha väntat tills jag var helt bra? dummare människa än mig får man nog leta efter. inte spelat på ett halvår och sen verkligen gå från 0-100 direkt... och nu ska jag egentligen backa igen, hur lätt är det?
  
igår var iaf jag och julia duktiga på håltimmen, vi började på läxan :o woho. det är lika kul varje dag att umgås med dig min vän! <3 så fick jag träffa min sjuka hampus också :)
   idag ska jag iaf till min logoped, negativt är att jag missar träningen i skolan... jag får helt enkelt ta det.

nu ska jag väl ändå ta och fördriva tiden på något annat sätt.
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0