lördag

igår var det fredag. Vi hade träning med 2orna denna morgon. vilket betydde jossan & alla killar. ;) det var roligt faktiskt. Sen kom frenne tillbaka och då hade vi få tjejer (jag, jossan och jullan) målvaktsträning på becca, och sen hade vi lite enskild träning med mig och jossan.
  Efter det engelska i två timmar, jag fick rätt mycket gjort faktiskt. Sen lunchade jag med min julius, för att sen dra oss ner till sats. Sista dan för Mats, ledsen i ögat :( Hoppas den nya, annika, är minst lika bra..
  Ja sen skildes jag och julia åt. hon tog buss 582, och mói käraste 574. Väl hemma började jag plugga. Man känner sig ruskigt duktig efteråt. När resten av min kära familj kom hem, bakade jag och min syster en mumsig kladdkaka. Sen hade vi en myyyysig och rolig familjekväll. Såna får man inte nog av!

Idag ska jag plugga lite, sen ska jag se en massa handboll och vara med hampe. :)
  hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0