ny vecka

idag är det måndag igen. trivs ändå att gå till skolan, på nåt sätt. vi hade träning imorse, den var kul och väldigt lärorik.

hade bara matte idag, i ungefär en och en halv timme. sen lunch, då det hände ett litet missöde med chullans byxor, haha... men vem bryr sig egentligen? ;D jodå, klart jag gör det allt..

sen hade vi såklart ingen spanska, för ja... det finns ingen lärare så vi slutade typ ett? :p aja, då tog jag, frida och anna en tripp till väsby centrum. först införskaffade de två en varsin miniräknare och sen kolla vi på skor.. vilket alltid är lika kul. sen blev det fika :D jag och froudi tog varsin kladdkaka (som jag svär var en chokladtårta, ojoj) och annie tog en daimtårta.. ja mys hade vi iaf och jätteskojigt :D och på hemvägen var vi trötta och skrattiga :)
  tack för detta avbrott i vardagen, det var mysigt :) hihi. <3

imorrn är det sovmorgon, yyees! på kvällen är det träning med a-flick... är ju inte med i jsm-truppen.. men jaja, tänk inte på det nu :) puss och kram, nu ska jag käka snart hoppas jag!
hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Julia

hmm.. fett taskigt att du inte bryr dig

men tänkte bara säga (om du nu bryr dig) att det gick bort iaf:D

2008-09-01 @ 18:15:27
Postat av: Jessica

Vad tycker du om blogg.se's nya hemsida?

2008-09-01 @ 18:18:57
URL: http://silverstedt.blogg.se/
Postat av: Anna Lincoln

haha klockren dag! :D <3

2008-09-01 @ 21:12:48
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0