fredagfredagfredag..

skolan idag. förlåt för mina aggressiva utbrott på matten, men idag var ingen bra dag. eller vad säger du julia? hade iaf badmintonturnering imorse, jag förlora alla matcher.. "ah, vem vann i eran match nu då? äh.. cajsa, emma, jossan? oväntat." :P men ja, citerat från frennis och jimmy: "man kan inte vara bäst på allt"

nu ska jag snart till logopeden, har suttit ute i solen i typ en timme. fick litelitelite bränna, men en ful sådan med tanke på att jag hade kofta på mig. *smart jessan* haha. aja..

ja, vad ska man säga?
jag kanske borde tänkt lite innan,
 för vad hade jag förväntat mig egentligen?
jobbigt är det iaf...

Kommentarer
Postat av: jullan

haha nej matten förstörde dagen typ.. som började så bra ;)

2009-04-03 @ 14:41:13
Postat av: jessica

men vi blev gladare ;)

2009-04-03 @ 18:53:04
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0