goodnight

råtrött.. Zzzz. jobbig träning även fast jag och froudelifrud inte behövde köra så mycket styrka, med tanke på att vi gjorde det imorse. men iaf så tvingade frennis oss att stå i mitten och visa maqövningar. ja det var ju rätt så respekt iåförsig, lite skoj att de yngsta på plan typ visar för de äldsta. jaja, bra gick det iaf hoppas jag. löpning innan det btw.
nu sitter jag här och är typ klar med IGU:n.. eller jag får fan vara det, för mina ögon håller på att falla ihop. imorrnbitti är det ingen löpning pga försäsongen typ, så vi spelar handboll med treorna, all right. fine.

nej men usch, jag måste verkligen säga godnatt nu. ta nya tag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0