hemma igen :)

godmorgon!
igår kom vi hem från lofsdalen, orkade inte riktigt skriva då. men bättre sent än aldrig ;)
vi var iaf där i 6 härliga dagar. vädret var helt underbart, och i lördags var det helt otroligt. inte ett moln på himlen och solen gassade! härligt att kunna ha bara linne i fjällen. backarna blev dock lite sämre ju längre dagarna gick, med tanke på värmen. men jag hade kul ändå, vissa gånger var jag kanske lite irriterad på backarna kanske men ja sånt som händer ;) vi behövde iaf inte ens åka skidor i jacka, så det var riktigt skönt måste jag säga. vi hade annat skoj för oss också: marknad på långfredagen- har aldrig sett så mycket människor i lilla lofsdalen, promenixer på sjön, ägg"målning",TP -första gången var vi såå nära på att vinna, och de resterande två gångerna efter det utklassade jag och hampus mina syskon. haha, de var icke glada efter det ;D
   Dagarna gick fort iaf, och nu är jag hemma igen. Det var en rolig och skön semester i favoritstället tihi. Nu är det tillbaka till verkligheten, och jag har massor av plugg som måste vara färdiga efter lovet... iiih panik? :|

Men nu ska jag ut och springa!
cya


lite bilder från denna gång!

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh, jag vill också!!!!! <3 <3

2009-04-18 @ 12:33:01
URL: http://jenniferklarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0