nu är det vår!

för er som inte vet så har min underbara bror flyttat hemifrån, så nu är jag all by myself med mamsen och papsen. det känns lite tomt faktiskt, och ganska tråkigt ibland :( har just nu gosat ner mig i en av hans gamla tröjor som jag fått, mys. ikväll är han faktiskt hemma här och ska äta middag. *glad* apropå middag, grillat blir det, underbart! första gången för det här året, 3 april. ska bli så jävla gott!

som sagt var jag hos min logoped, det gick ganska bra. jag ska börja med en ny teknik, som gör att det går att prata lättare. ska försöka lära mig att använda det vardagligen också, så blir det nog lite bättre det här :) fick lite aik-känslor när jag var i solna också, och som en slump när vi stod med bussen vid råsunda så kom "vi ser hur solen stiger över råsunda" upp på ipoden. är riktigt taggad på att åka in på söndag och kolla på premiären, skulle vara ruligt! ska bara försöka få med paps och bror också kanske. så får vi se :)

nu ska jag ner och käka lite, ska bli hur gott som helst. tihi.
tjilivippen!
vårkänslor
<3 ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0