onsdagen är snart förbi

oerhört mysig kväll..

.. visserligen satt jag framför datan mestadels, men ändå. jag och mamma åt middag, eftersom papi var och jobba lite. det blev sjömansbiff, himla gott! sen tog jag tag i lite spanskauppg. och gjorde dem. var dessutom inne hos mormor & en hes arne och pratade lite strunt. länge sen sist, så det var trevligt.  sen satt sig jag och pappa i soffan och käka glass och mamma åt lite kladdkaka, framför roomservice. vi hade mys. sen gick jag och mamma upp i peters gamla rum *snyft* och satt och trängde ihop oss i soffan framför greys, mysfaktor 100+. nu sitter jag här, och imorrn har jag bestämt att jag ska både springa och gymma :D duktig ska jag vara!

nu ska jag sussa, godnatt alla söta människor där ute<3 peace out

jag älskar min mormor och arne tihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0