söndagsångest till 11o%

Jag har i stort sätt pluggat hela jävla kvällen.. förutom ett avbrott med one tree hill. talet är i princip klart, måste bara fixa till ett bra slut. IGU-grejen är så sjukt svår och det känns inte som att jag kommer fixa ihop det till på tisdag. kan ju ingenting om sånt här. men ja, jag sitter här och har precis tittat på He's the girl. kände att jag var förtjänt lite filmtittande, dock så pluggade jag ju samtidigt, men ändå. :p filmen var bra faktiskt, sådär gullig så att man blir alldeles glad inombords. jag vill helst av allt bara gå och lägga mig nu, men måste nog plugga lite till tyvärr.. dessutom är jag ensam hemma, läääskigt! brorsan skulle komma hem från sälen och hämta sina grejer, men han har inte kommit än.. och så kan man inte ringa honom heller. fan, orkar inte oroa mig för det nu också. aja, måste nog sova så att jag kan ta det lite lugnt. slippa tänka så mycket.

imorgon börjar försäsongen också. börjar genast med både löpning och styrka, ingen handboll at all. dessutom är det med damerna, hoppas jag pallar höhö. aja, ha en trevlig kväll allihop! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0