VARNING!

AAAAAAARGHHHHH! JAG HATAR SKOLAN. HATAR ALLT SOM HAR MED DEN ATT GÖRA JUST NU! ASSÅ SERIÖST, DET ÄR LOV?! ÄR DET ENS LAGLIGT ATT FÅ SÅ JÄVLA MYCKET PLUGG SOM SKA VARA KLART PRECIS EFTER LOVET? VAD GÅR LOVET UT PÅ? ATT MAN SKA PLUGGA HJÄL SIG VARJE DAG? ÄÄH.. NEJ FÖR ATT FÅ ETT BREAK FRÅN SKOLAN KANSKE? JA!!!! MEN FÅR MAN DET? NEJ... HÄR SITTER JAG MED ETT TAL PÅ TIO MINUTER, ETT GYMPROGRAM, OCH TVÅ SIDOR PSYKOLOGIFRÅGOR SOM MÅSTE GÖRAS OCH SKA VARA INLÄMNAT I BÖRJAN AV NÄSTA VECKA. FYFAN VA LESS JAG ÄR. NÄR JAG DESSUTOM INTE KOMMER NÅGON VART SUGER DET JU ÄNNU HÅRDARE.. AAAH ÄCKELÄCKELSKOLA!

usch förlåt för detta utbrott.. hihi. men snart kommer anna och malin och vi ska .. plugga till en början.. men det kommer iaf bli roligare hihi! fast det är ju rätt kul att se syrran spela mariocart också HAHA. trevlig syn!

Kommentarer
Postat av: Anna

låt mig skratta hahahahahhahahahahahhahahahha! :D gulligt utbrott stumpan! vi kommer snart, och vi måste faktiskt plugga, lite iallafall!

love to you

2009-04-18 @ 14:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0