"Alexander Ahl och AnnAAAhl"

har nästan precis kommit hem från Kista. Var på bio med några tjejer från laget och såg Sommaren med Göran. En riktigt härlig film, och med mycket trevligt sällskap :D

innan bion hann jag med en skoldag med jobbig engelska, och jobbigt med roligt fyspass med niklas. och efter det så var jag en stund med hampus. Vi lagade mat och tittade på tv :) träffade dessutom min froudie i hallen sen, vilket alltid är höjdpunkter måste jag säga, att träffa min vänner när de ska träna!

nu ska jag sooova, för snart ska jag upp igen. jobbigt att bo på landet, för även om vi har sovmorgon till typ halv tio, måste jag ändå ta tjugo över åtta bussen, syynd..

men hejsvejs och sov gott!


bjuder på en liten bild på två av favoriterna mina, såhär på kvällskvisten,
enjoy!



Kommentarer
Postat av: julia

bilden är så klockren.. BLANDRASEN!! :-D

2009-08-27 @ 07:23:48
Postat av: jessan

HAHAHA

2009-08-27 @ 12:38:36
Postat av: Anna

hahahahahaha blandrasen! :D

2009-08-27 @ 12:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0