ÄNTLIGEN FREDAG

strömavbrott i skolan, så skiten stängde. sköönt! visserligen skulle vi typ sluta precis då, men skönt ändå haha. då gick jag in i hallen och kollade treornas träning. och ja, strömavbrott där me va, så de körde burken i mörkret. mysigt! men nu sitter jag iaf här hemma och degar. tänkte att jag skulle plugga mycket under den här tiden, men INGET har jag gjort. istället har jag kollat på en av mina favoritkändisar på teve. "Tyra Banks Show". Jag har blivit hela såld på den kvinnan. Och hennes show är så bra, för hon har upp viktiga saker. Som nu pratar hon om tonårsmisshandel typ. Helt enkelt verkar Tyra Banks ha båda fötterna på jorden, och det gillar jag ;)

ikväll blir det en myskväll hemma hos min pojke vilket jag ser fram emot sååå mycket. imorgon blir det nog lite handbollstittande, anna och frida förhoppningsvis? :D min jullanbullan är sjukling stackarn :(


svar ja, klart man saknar sommarlovet!

Kommentarer
Postat av: julia

jaaaaa jag vill bara tillbaka nuuuuu :)

2009-08-28 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0