en liten nostalgitripp!

efter att ha plockat ner hela vinden så är det svårt att inte bli helt nostalgisk! alla leksaker som man får flashbacks från när man var liten, och alla oerhört söta barnkläder.




mina allra första skor, storlek 19 tihi :)


men åh, hur liten var man inte när man hade dessa?



Jennys supersmå och superfina röda stövlar :)



& Peters första skridskor skulle jag tro ;)

Jag hoppas ni får likadan "aaoow"-känsla som jag fick. ibland vill man ju bara tillbaka till småfötter och vara liten igen. då man bara sprang runt på dagis hela dagarna och lekte :) och när man kom hem så fick man mysa med mamma och pappa. var det livet eller vad? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0