hej, jessica heter jag!

kom precis hem från sjukgymnasten. hoppas verkligen inte att jag behöver börja gå där igen, för det är såå deprimerande. men iaf, jag var där och kollade knät, och nästa vecka ska vi ta en titt på axeln igen. jag har iaf fått stretchövningar, för jag var aaaallldeles för stel. *han var nog inte glad på mig*. så nu ska jag ta mig i kragen och sköta dessa övningar, så jag blir rörligare. tummen upp för det!

träningen med laget började i måndags. jävlar va tungt det kändes. då blir man ju lite fundersam, hmm.. eftersom jag har gjort varenda grej som stod på det där träningsschemat, så hallå? det borde inte vara så himla tungt. hoppas att jag har förbättrat mig på cooper, annars blir jag riktigt sur... men kul som satan var det med handbollen iaf tihi.
nu börjar det bli som vanligt, man måste äta en speciell tid, packa ur väskan, duscha & äta seent, och vakna med håret i ett rufs. shoho bananer va det är skönt att träna!

idag ska jag vara med älskling, vilket var ett tag sen .. igen. :) så det ska bli mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0