hemma igen!

hemma efter en träningshelg i Väddö. jisses vilken träningsvärk man har.. två pass handboll + två pass fys båda dagarna. hejdu, klart man känner mig typ döötrött..

vi kom dit i fredagskväll. då blev det middag och sen teambuildingsövning med eleonora. (vilket alltid är bra för ett lag tycker jag). vi skulle börja med att intervjua en kompis och sen presentera den inför alla. när jag hörde presentationsövning kände jag hur pulsen gick upp i typ 180... men jag kände som vanligt att jag ville göra det ändå, även fast jag tycker att det är bland det jobbigaste som finns. men jag förklarade som det var, det första jag gjorde, om hur det ligger till med stamningen. och efteråt var det så skönt. och så himla gulliga och snälla alla var.  det är alltid skönt att höra sånt från andra, *gud va stolt jag är över dig* eller bara *du är så bra!*. då känner jag mig så stärkt efteråt, och det är det jag vill sträva efter!

på lördagen var det första träningspasset. handboll, försvar. det var kul, men jag har mycket att jobba på! fysen blev backe. 40 GÅNGER!! ja efteråt var man mööör. men bra kändes det :) passet på eftermiddagen var också försvarsträning, och sen styrka. man sov gott kan jag meddela.
söndagen vaknade man och kände sig misshandlad.. och inte nog med det, på träningsschemat efter handbollen (som var anfall btw) så var det hoppfys. hej och hå, efter det var det svårt att gå haha.
sista passet började vi med att leka, som var skitkul haha. sen fortsatte handbollsträningen, och sen var det corefys, och mycket nerjogg och stretch! en rolig men jobbig helg, ;)

nu har jag precis kommit från ett varmt bad, i förhoppning att mina muskler om möjligt kan mjukas upp lite.. för ja, ibland gillar jag våra tränare sååå mycket, som har bestämt att JA VA KUL, vi kör Coopertestet imorgon!! kul, när jag knappt kan gå nu :( men ja som vi säger: INGET GNÄLL. det är bara tuta och köra!

aa juste, imorgon börjar skolan. kan typ inte fatta det riktigt. men ska bli kul att träffa alla igen. och träna med the dudes igen tihi. back to basics helt enkelt, men jullan by my side :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0