FREDRICS DAG!


"tjenna! hur är det?
- jo, men det är smör."



jisses vad trött jag är efter en lång skoldag. nästan så man behöver en kopp negersvett. törstig är man också. när jag kom hem drack jag fanta lemon, vilket var så gott. och ni som känner mig kanske tänker "kors i taket" just nu. well well, sometimes när plikten kallar baby. apropå något helt annat var skoladagen ganska klockers. lektioner hela tiden, men vad gjorde vi egentligen? viiiii haaadeee kuuuuul!

"Malin: jag har namnsdag idag!
Jag: Vänta, heter du Malin?"

fråga mig inte vad jag höll på med, jag vet knappt själv! men ja, skoldagen var som sagt mycket trevlig. mycket skratt och trevligt sällskap. den slutade med ett IGU-prov som gick helt okej, men som sagt får det gå som det går.

igår tog jag iaf en liten (ganska stor) paus i mitt pluggande och åkte in för att titta på lite elitseriehandboll. hammarby tog emot helsingborg - vilket betydde jesper och iris. det var kul att se dem spela igen och jag hann dessutom heja på jesper också. och roligt med syssling och flera hade jag också.

nu tittar jag på `en träd kulle´ och senare blir det träning. matchgenomgång inför imorgon. då Guif och Frenne intar kulturplats Vikingahallen!



GRATTIS FREDRIC 17 ÅR IDAG!! DUUUDE :D

och avslutar med en liten look-a-like;


bröderna haglöf vs bröderna sprouse

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA jessica du är störd rakt igenom :-D

Men jag gillar't :-D

2009-12-10 @ 17:42:38
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: julia

jag älskar dagar som den här, då livet är på topp och man mår hur bra som helst :D visst? :D:D

och fredric och patric är fan as lika sac och cody :P

2009-12-10 @ 21:03:16
Postat av: Anonym

Eller hur! jag har inte tänkt på det förrns nu (: hahah

2009-12-10 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0