fridunkning? burka lös? wtf.. IT'S LIKE ONE MIND


var ska man börja? på något sätt var den en mycket händelserik dag. bra eller dåligt? det kan man nog svara både och på.

dagen började iallafall med burken i en nersläckt vikingahall. som vanligt är jag hur grym som helst på den leken. (kanske i in vildaste fantasi dock). men det var faktiskt kul, innan det blev långtråkigt. men så kanske det brukar vara? med det mesta. med allt. typ. ;)
HUR som helst!

"Madde: Jessica, jag ska göra din dag nu!
Jag: vadårå? *förväntansfull*
Madde: det är gröt idag!

hur glad blev jag inte på en skala? leendet åkte upp till öronen och jag kände bara "hallelulja" - för er som inte vet så hade jag väntat på detta ögonblick i en hel skolvecka! vad blev resultatet?

"Jag: VA? NEJ NU ÅKER JAG HEM! JAG HAR FAN VÄNTAT PÅ DET HÄR I EN VECKA!"
*jag ställer till en scen i matsalen* enligt julia så "stannade alla upp och undrade vad som hände".
åh herregud, vad sysslar jag med? vad jag gjorde är lite too much för att skriva här.
men guuud va pinsam man ska vara då. jag borde bikta mig. ja, jag ska bikta mig. förlåt mina vänner *allvarlig röst*

resterande dag? frågestund hos Rille Raket. fick lära oss att han uttalar Kaffe Latte på ett extremt roligt sätt.

"Rille: Om man skulle vilja ha en KAffe LAAtte... (jag och julia tittar på varandra och brister ut i... GARV)
för er som inte förstår; tänk er i huvudet på hur jag säger NITTIA. typ..

sååå nu sitter jag här superlycklig och tänker på att jag snart ska ut i MINUSGRADERNA och springa arslet av mig. Micke vafan?! spara detta till sommaren, snälla?


för att avsluta detta inlägg vill jag meddela att anna lincoln är en skön prick med hjärtat på rätta stället och min kvinna det är hon allt! tyvärr såg jag nyss på facebook att hon har gift sig med miranda, vilket betyder att vårt förhållande är... slut? *sadface* men glad är jag för det, för jag tycker mycket om henne ändå. du vet var jag finns baby, du är värd så mycket bättre. (nu syftade jag faktiskt inte på miranda, som för övrigt är mycket charmig. cíao)
så för att liva upp stämningen från denna dag tänker jag bjuda på lite glaada bilder I ALLA MÖJLIGA FORMER, enjoy! :D





Kommentarer
Postat av: Miranda

Charmig? det tackae jag för hihi :) <3

2009-12-18 @ 17:19:04
Postat av: Anna

tack jessica, det betyder oerhört! för allt du gör för mig <3

2009-12-18 @ 23:28:27
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0