idol är spännande


jag är glad att jag hann komma hem så jag såg Erika sjunga Run to the hills. En liten Knivsta-påg som fick hela Scandinavium att så upp... Det var ju bara så awesome, och jag hade gärna varit där och upplevt det! något annat jag skulle vilja ha upplevt är Westlife.. jag satt framför teven och blev tårögd och bara sjöng, och sjöng... och sjöng. Toves tolkning av Whitney Houstons The Greatest Love of All var ju också too die for! Miranda, smsade du först nu då??

träningen gick väl sådär. inte klockers för min del direkt. men imorgon börjar JSM, så det är bara att tagga gärnet!

DAGENS CITAT;

jag och Madde sitter på matten och pratar om diverse saker..

"- du spelar ju handboll, så då får man ju stora tuttar. jag simmar ju bara.
- men det är ju inte av handbollen jag har fått dem. jag var faktiskt tidigt utvecklad.
- var du? .. och ändå är du så kort?"


haha, kommer fortfarande ihåg julias ansiktsuttryck när du sa detta. haha, det var ju så grymt kul!
Madde, du är awesome min gulleplutt! <3



__________________
NEEEEJ, ERIK OCH TOVE SKA JU VARA TILLSAMMANS I FINAALEN!!! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag smsade först men ikke hade jag rätt. trodde ju att calle skulle åka ut medan han röstade på tove så nu är det upp till bevis om en vecka. när jag ser det allt med egna ögen GUD VAD JAG LÄNGTAR.

men nu ska jag sova. pussssss

2009-12-04 @ 23:31:18
URL: http://mirandalarsson.blogg.se/
Postat av: julia

HHAHAHHA KLOCKRENT!! :D

2009-12-04 @ 23:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0