love really hurts without you

detta inlägg är i största del för mig själv, så är ni ointresserad så är det inte nödvändigt att läsa.

 

får man bara slänga såna här känslor i soptunnan? detta går ut över precis.. allt.
jag trodde det var över. trodde jag började komma över det. så kommer du med det här, som om det var ingenting. men vet du? för mig är den en stor grej, för kan inte glömma det underbara vi hade.

 

"det finns ögonblick då du vet att ingenting kommer vara sig likt igen"

 

det är såna här dagar jag saknar. lediga stunder att sitta tätt intill dig med en filt och titta på teve och bara njuta av stunden. och alla minnen som bara kommer upp. tyvärr börjar de ersättas av andra bilder. bilder jag inte kan sova av...

vad är det i hjärnan (hjärtat?) som gör att de olyckliga känslorna tar över och att man ibland nästan inte bryr sig om man blir påkörd av en buss? för så känner jag just nu. men det är fan inte rättvist. inte rättvist mot my lovies. för visst tycker man bara synd om sig själv när man mår såhär? egentligen är det så, men vissa stunder orkar man inte med någonting annat. hur kan du ha en sån stor inverkan på mitt liv?

 



Kommentarer
Postat av: Anna

HJÄRTAT, NU ÄR VI TVÅ SOM GÅR IGENOM DET HÄR, DU OCH JAG. OCH VI SKA ÖVERVINNA DET HÄR! VI SKA VISA ATT VI TJEJER ÄR BÄST PÅ ALLT! TILLSAMMANS ÄR DU OCH JAG STARKA JESSICA OCH UTAN DIG HADE JAG ALDRIG KLARAT MIG IGENOM LIVET SÅ HÄR BRA! <3

2009-12-17 @ 16:06:11
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: jessan

JAG HÅLLER MED DIG I DINA ORD. TOGETHER FOREVER! LOVE YOU GIRL!

2009-12-17 @ 22:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0