ö

kan ju börja med att berätta lite old happy news och meddela att vi kom till STEG 4 i JSM, shoho för oss!

______________________________________________________________________________

sitter just nu på spanskan och bara dillar. anna sitter och glor på en informationsfilm om Mexiko alldeles själv, för Marcela är inte teknikens gudinna. nu ska hon iallafall dela med sig detta till hela klassen, JIPPI! lektionen har ju varit hyffsat ovärd. jag kom lite sent, för jag var och röntgade mig imorse. det var inget som tur var, men jisses vad jobbigt det är att inte ha full styrka i handen. igår fick Miranda hjälpa mig breda smör på mackan och idag fick pappa skära bröd och ost till mig. jag fick ha egen fys igår också, men det gick lika bra det. bättre spänst är ju alltid bra att ha!

gårdagen för övrigt kändes väldigt.. annorlunda. skoldagen kändes lite småflummig och träningen på kvällen bestod bara av lätt jogging och annat skoj. ja bellabus och jossan hade superkul. lekte lite fåraherde och sjöng satan i duschen! riktigt roligt helt enkelt!

oj, snabbt avslut blir det här. spanish is over and it's time for maths

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA :-D ANNA ÄR JÄTTE TEKNISK! :-D

2009-12-08 @ 10:59:57
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Allt bra?:)

2009-12-08 @ 11:50:24
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0