tjugotredje december tvålaxnio


23 december. första dagen på jullovet. dan före dopparedan.

dagen har på nåt sätt varit fullspäckad. jag har iaf tillbringat den med mina vänner och det är guld värt!

det började iallafall med en sväng till solariet med några underbaringar. jag och jenny ockuperade självklart dubbelrummet. jag har insett att det är 100 gånger trevligare att sola med någon i samma rum. man kan prata, ha allsång eller bara vara tysta och jag blir inte lika orolig över att jag ska börja brinna haha.

dagen fortsatte på Kina och sen vidare till Kista. vi träffade på Anna också, men hon bestämde sig för att hoppa av i Väsby. och jag förstår henne, jag finns här Anna. jag vet inte hur mycket jag ska behöva visa det för att du ska förstå och bli glad. men det gör jag. jag finns här när du vill!
men ibland är även jag otillräcklig, hur mycket jag än försöker.
jag älskar dig tjejen, hör du det? glöm fan aldrig det!


det blev iaf en heldag på Kista. hur mycket julklappar inhandlade ni egentligen? men vi hade roligt, och det är det som räknas. vi gick väl där i x antal timmar, och när vi till slut åkte hem så blev det en sväng i solen till innan skjutsen kom. jisses, det gäller att ligga i om man ska bli brun. snart är jag ikapp fredrics farsa, bara 62 dagar kvar! haha. jag gillar't!

har iaf klätt julgranen och julstädat lite nu på kvällen. det blidde tyvärr inga pepparkakor för vi orkade inte. men ett pepparkaksbak har jag iallafall lyckats åstakomma iår (bästatrion<3). snart blir det dags att krypa ner i sängen och kanske kolla lite mysteriet på greveholm - tack hampus!

lite saker jag insett på väldigt kort tid; jag saknar allt som har med miranda larsson att göra just för tillfället, man längtade mer och räknade ner mer till julen när man var mindre, jag är så lycklig som har så fina vänner, det är på tok för lite julklappar under granen, förra julen var troligtvis den sista jag fick fira tillsammans med farmor och farfar, det är bara en vecka kvar tills vi är påväg upp till lofsdalen. det är drygt 8 dagar kvar på år 2009 och jag har bara halva tiden av min skoltid kvar.

känn på det ni! nu är det bara typ 114 minuter kvar innan det är julafton. hoppas alla får en jättebra jul!

many hugs and kisses
/Jessan


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack bästaste bästaste! <3 Jag var i väsby i tio minuter, haha. Men hoppas ni förstod mig och förlåt för att jag var på så dåligt humör! love you<3

2009-12-23 @ 22:15:13
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: jessan

lilla vän, det är fullt förståeligt!! vi kände att det kanske var bäst att inte fråga så mycket heller (a) men hoppas du hittade det du sökte :) synd att jag inte hoppade av i väsby jag med, själv var man ju typ kvar i kista till fyra.. suck vad trött man var sen! <3

2009-12-23 @ 22:31:49
Postat av: Anonym

ni är så söta ni :)

ja men jag visste ju exakt vad jag skulle köpa så det kändes så onödigt att åka in dit och bara förstöra stämningen!

haha men ni lär ju haft kul ändå :) Själv var man hemma vid ett och la sig i soffan coh låg där hela dagen, rätt skönt det med! :)

2009-12-23 @ 22:34:50
Postat av: maddelito

Tack jessica! hoppas du också får en grym jul, :)

pussar och kramar <3

2009-12-23 @ 22:44:25
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0